Logo_New_2017.png

Senior Helpdesk Engineer

26 juli 2017

Puzzelke.png

INLEIDING - 'IT OP DE ACHTERGROND'

'IT moet werken zoals kunstlicht. Als je de schakelaar aandoet, brandt het licht. Je hoeft daar verder niet over na te denken.'

 

Deze quote is een duidelijke doelstelling die we als team elke dag weer willen waarmaken. Daarom zijn we op zoek naar extra collega's die daar samen met ons aan willen werken.

Heb jij zin om in ons verhaal te stappen en ons bedrijf verder te doen groeien? Lees dan snel verder om te kijken of jouw kwaliteiten bij ons zouden passen.

PROFIEL

Veel van onze collega’s zijn technologie lovers die allerlei technologieën op de voet volgen. We trachten binnen Netropolix steeds op de hoogte te zijn van de nieuwste ontwikkelingen op IT vlak.

 

Onze “Core competenties zijn”

  • Servers: Wij werken bij voorkeur met DELL maar ook met HP Hardware.
  • Storage: Wij verkopen Dell Compellent hardware en EMC VXRail ( iSCSI, SAN, NAS, S2D ). Kennis en ervaring van andere storage-oplossingen is een plus. 
  • Virtualisatie:  VMWare en Hyper-V.
  • Networking: Dell en HP hardware ( DHCP, DNS, TCP/IP, Routing )
  • WiFi: Unifi, Fortinet en Watchguard
  • Firewalls:  Fortinet als standaard en WatchGuard
  • Cloud: Office 365, Azure, Skykick en BitTitan
  • Monitoring: N-Able, System Center en OMS
  • OS: Windows 7-10 en Server 2008-2016
  • Backup: Veeam en StorageCraft

PLUSPUNTEN

Als je goed bent in één van de bovenstaande dingen willen we zeker praten. Kan je zéér goed overweg met een van volgende zaken dan staat uw koffie bij wijze van spreken klaar:

  • Veeam
  • PowerShell
  • N-Able

Ben je in het bezit van relevante certificaten? Vergeet dat dan niet te vermelden in ons gesprek!

 

NOG BELANGRIJK

  • We vereisen geen kennis van andere talen dan Nederlands. Engels verstaan is wenselijk voor het volgen van externe opleidingen.
  • U hoeft niet noodzakelijk veel met klanten te communiceren als u dat liever niet doet.
  • Een rijbewijs B is noodzakelijk voor deze functie.

WAT HEBBEN WE TE BIEDEN

Netropolix is een groeibedrijf dat bestaat uit een team van ambitieuze mensen die er samen voor willen gaan. “De bedrijfscultuur is strikt waar het moet en informeel waar het kan.”

  • Ontspannen werksfeer met toffe collega’s waar véél plaats is voor humor en plezier.
  • Je kan continu leren en je verder persoonlijk ontwikkelen door interne en externe opleidingen.
  • We helpen onze klanten doorgaans tussen 8u - 17u30 in twee groepen. Een 'vroeg' team dat werkt tussen 8u-16u30 en een 'laat' team dat werkt tussen 9u-17u30. 
  • We hebben een vrijwillige, betaalde permanentieregeling voor interventies buiten de werkuren en zijn allergisch aan overuren. Omdat we met 'IT op de Achtergrond' net voorkomen in plaats van genezen, zijn ongeplande interventies buiten de werkuren zéér uitzonderlijk.
  • ‘Family First’-mentaliteit met aandacht voor work-life integratie. We zijn namelijk ook thuis op het werk.
  • We nemen initiatieven om gezonder te leven.

CONCRETE VOORDELEN

  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • 12 ADV Dagen

Je werkt in regio Kempen met kantoor in Geel ( software ) of Grobbendonk ( infrastructuur ). In het voorjaar van 2020 verhuizen de twee vestigingen naar een spiksplinternieuw gebouw in Geel. 

 

INTERESSE? ZO GAAN WE TE WERK!

Ronde 1: Je kan een e-mail sturen naar manu@netropolix.be of bellen op 0476 81 49 98 ( tussen 8 - 22u ). We plannen zo snel mogelijk een gesprek dat het volgende in zal houden:

  • Een babbel over je droom job en hoe die past in de Netropolix organisatie.
  • Zeker GEEN redeneertesten wegens té #2013.
  • Hoe je zou willen dat je loon er uit gaat zien ( we zijn daar flexibel in ).
  • Een korte rondleiding in je toekomstige werkplek

Ronde 2: een tweede gesprek met de sales director of CEO )

Ronde 3: een uitgewerkt loon voorstel.

 

Dit hele proces proberen we te beperken tot een doorlooptijd van max. 14 dagen zodat iedereen snel weet waar hij of zij aan toe is.