Netropolix Logo

IT op de Achtergrond

IT moet werken zoals het licht. Als je het aandoet, brandt het. Hierop baseren we ons dan ook om jou duidelijk te maken waarop je ons kan, mag én moet afrekenen: ervaar je IT op de Achtergrond of niet? Het spreekt natuurlijk vanzelf dat er vele onmisbare schakels in de keten zijn die maken dat we in deze missie slagen. Of om binnen onze analogie te blijven: of de lamp gaat branden of niet.

Het is natuurlijk niet enkel een tagline. Ook intern volgen we deze rode draad. Bij Netropolix onderscheiden we hiervoor een 12-tal actiedomeinen met achterliggende meetpunten die cruciaal zijn binnen onze onderneming.

 

Doet het licht aan en ontdek onze actiedomeinen zodat ook bij jou het licht gaat branden!

SchakelaarUit150x150bis.png
SchakelaarAan150x150.png
jouwlicht.png

Communicatie

Bij Netropolix krijg je altijd een vast aanspreekpunt én technisch team dat je belangen vooropstelt. Een professionele instelling en samenwerking met frequente proactieve communicatie is hiervoor essentieel.

Monitoring

We observeren je bedrijfsinfrastructuur actief vanop afstand. Zo anticiperen we op mogelijke problemen. Hierbij krijg je een periodiek rapport, waarin ons werk en onze vaststellingen staan.

Patch Management

Bij Netropolix doen we aan patch management. Met deze 'patches' ondergaan de soft- en firmware in jouw bedrijf verschillende - zinvolle en adequate - updates die de werking van de IT in jouw organisatie nóg beter maken. 

Planning

Alle routinetaken worden op voorhand gepland door je persoonlijke teamcoördinator. Hij communiceert hierover proactief met jou. Zo zien we niets over het hoofd en weet jij perfect waar je aan toe bent.

Opleiding

 

Opleiding van werknemers is belangrijk bij het invoeren van nieuwe systemen. Schakel je Netropolix in? Dan zetten wij je collega's op weg met de nodige trainingen. Zo maximaliseren we het rendement van de investering.

Rapportering

Het periodiek onderhoud is een belangrijk moment van de rapportering. Daarom zullen onze technici het op maat geleverde werk van de afgelopen periode met jou overlopen. Hierbij kunnen technische details besproken worden als je dat wenst.

Periodiek Onderhoud

Persoonlijk contact is belangrijk. Daarom bepalen we samen 'hoe' en 'wanneer' dit contact plaatsvindt. Tijdens het hele proces heb je dan ook één vast aanspreekpunt, dat altijd beschikbaar is. Zo kunnen we eenvoudig een accuut probleem oplossen.

Vast Team

Je krijgt een persoonlijk team van zes tot twaalf personen toegewezen. Je bent verzekerd van een betrokken team dat voor je klaarstaat. Zo vereenvoudigen we de overdracht van specifieke kennis én kent elk team zijn klant door en door.

Kaderovereenkomst

 

Afspraken zijn belangrijk. Onze kaderovereenkomst is dan ook de basis voor een goede samenwerking. In dit document wordt de relatie beschreven, samen met de rechten, plichten én afspraken van beide partijen.

Documentatie

Sluit je een 'IT op de Achtergrond'-contract? Dan stellen we alle documentatie ter beschikking in het platform: IT Glue. Hier vind je verslagen, beschrijvingen, licenties en meer.

Technische Redundantie

Redundantie en back-ups zijn twee aspecten die verbonden zijn met 'IT op de Achtergrond'. Zo zorgen we voor betrouwbare en beschikbare IT waarbij falen wordt geminimaliseerd en gegevens veilig zijn.

Permanentie

Je kan ons elke dag bereiken tussen 8u en 17.30u. Afhankelijk van jouw noden en wensen kunnen we deze tijdspanne uitbreiden óf er zelfs voor zorgen dat je dag en nacht bij ons terecht kan. Netropolix staat altijd klaar.

NeonOff.png
NeonOn.png