Hoorcentrum Aerts is vandaag aanwezig op maar liefst 26 locaties verspreid over Vlaanderen. Hun groeiambitie? Die reikt tot 100 winkels! Maar om IT-technisch te groeien, moesten ze eerst de juiste oplossing laten implementeren, die ervoor zorgde dat hun IT op de achtergrond kwam en hun business op de voorgrond. En daarvoor schakelde hoorcentrum Aerts Netropolix in!
Netropolix is er als Kempische IT-dienstverlener van overtuigd dat je onbekommerd met IT moet kunnen werken. IT heeft een dienende rol die het beste werkt als je niet merkt dat het er is. Daarom luidt de slogan: ‘IT op de Achtergrond’. Netropolix wil daarmee zoveel mogelijk kmo's van dit principe laten genieten en bijgevolg ontzorgen op het vlak van IT.
Hoorcentrum Aerts biedt hooroplossingen aan mensen met gehoorproblemen. Bij deze oplossingen hoort ook de correcte voor- en naservice met vijf jaar garantie. Vandaag bestaat het Hoorcentrum uit maar liefst 26 vestigingen, waar in elke vestiging minstens één gediplomeerde audioloog aan de slag is. De groeiambitie van het bedrijf reikt momenteel tot 100 winkels.
- Tom aerts, zaakvoerder hoorcentrum aerts
Vanaf de eerste vestiging werkte Hoorcentrum Aerts samen met een IT-partner. Met de toekomstige groeiambities waren ze op zoek naar een nieuwe partner die ze in Netropolix vonden. Het Geelse IT-bedrijf kwam met een netwerkproject van Cisco Meraki op de proppen binnen een 'IT op de Achtergrond'-contract. Sinds dit contract wordt er proactief gemonitord en ingegrepen wanneer nodig, zodat problemen uit de weg zijn geruimd nog voor het Hoorcentrum deze opmerkt.
Er werd voor deze oplossing gekozen omwille van:
Ontdek in bovenstaande video hoe Tom Aerts van Hoorcentrum Aerts de samenwerking heeft ervaren!
Wil jij ook geen zorgen meer om je IT?
Jan Van Loock
Account Manager
INSCHRIJVEN OP ONZE BLOGS?
HET KAN!
© 2021 Netropolix
Prijzen zijn excl. BTW, incl. Recupel en andere bijdragen