Overtuiging IT op de Achtergrond™️: De gebruiker moet mee

Ons concept IT op de Achtergrond™️ is gebaseerd op drie overtuigingen. Deze vormen de bouwstenen van het idee. Een van deze overtuigingen is dat de gebruiker mee moet. Maar wat bedoelen we daar precies mee??

We zien dat IT-bedrijven doorgaans kiezen voor een remote dienstverlening. Ze kiezen voor deze aanpak omdat je zaken zoals Cloud en cybersecurity vanop afstand kan beheren. Daarentegen zijn wij ervan overtuigd dat je met die aanpak iets belangrijks over het hoofd ziet: de eindgebruiker.

Met IT op de Achtergrond™️ zijn we ervan overtuigd dat we het verschil maken door op regelmatige tijdstippen ter plaatse te gaan. Dit doen we omdat we niet in functie werken van het systeem of de computer, maar wel in functie van onze klant: de eindgebruiker.

Proactief ter plaatse

Dat onze klant centraal staat in onze dienstverlening merk je in alle aspecten van ons concept. Zo maakt jouw vaste technieker bij elke periodiek onderhoud de tijd om even te polsen naar de stand van zaken.

Door even te polsen en de klant erop attent te maken om zo snel mogelijk een probleem te melden, zorgen we ervoor dat we proactief blijven werken. Zo kunnen we, indien nodig, een extra technieker meenemen zodat op het einde van de rit de gebruiker volledig geholpen én tevreden is.

Graag meer weten over IT op de Achtergrond™️

Schrijf je in

Tips en nieuws, elke maand in je mailbox.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief & ontvang handige tips voor jouw IT!