Platform Chains of Charity

Persbericht: Netropolix nomineert eerste tien bedrijven voor Chains of Charity

08/08/2022 - 2 min read

Netropolix trapt vandaag officieel Chains of Charity af. Met deze kick-off geeft het IT-bedrijf het startschot voor andere bedrijven om elkaar uit te dagen en te nomineren met als doel zoveel mogelijk geld in te zamelen voor tien verschillende Kempische ‘Chains’. Vandaag nomineert Netropolix voor elk goed doel het eerste bedrijf.

Recap: Wat is Chains of Charity?

Eind mei lanceerde Netropolix, met de steun van Stad Geel, Chains of Charity: een initiatief om goede doelen op een originele manier te steunen. In de eerste fase van het initiatief was het aan de goede doelen om zich te registreren voor dit concept. Vervolgens maakte Netropolix in juli de 10 gekozen ‘Chains’ bekend.

Eerste nominatie

Vandaag start het IT-bedrijf de wedstrijd waarbij het zelf in elke ‘Chain’ het beginpunt is. Om de bal aan het rollen te houden, nomineert Netropolix in elke ketting een volgend bedrijf waarop zij na donatie voor dat goed doel weer een volgende partij moeten uitdagen. De genomineerde bedrijven van Netropolix zijn:

• 4 Technics voor Beyond the Moon
  • Ooms woonrealisaties voor Helpingnet
  • Merksmederij voor OOOC Elkeen
  • Salar voor Ouders van Overleden Kinderen
  • Dockx Immo voor Avalympics
  • Segers Interieur voor Muylenberg
  • Narviflex voor MIN
  • Delta Care voor Siddartha
  • Beneens voor Jeugdhuis De Vonk
  • Smartpresentations voor Dimpnafonds

Elk van deze bedrijven heeft na Netropolix’ nominatie een mailtje ontvangen waarin staat hoe ze hun storting en eigen nominatie officieel kunnen maken.

Chains of Charity platform

Met de kick-off lanceert Netropolix ook meteen het platform waarop heel de wedstrijd te volgen zal zijn. Als je naar www.chainsofcharity.be surft, krijg je meteen een duidelijk overzicht van enkele belangrijke cijfers die de eindstand zullen bepalen.

Daarnaast vind je er van elke ‘Chain’ een aparte pagina terug met meer informatie en krijg je de mogelijkheid om geld te doneren voor jouw favoriete goed doel. Doneren is mogelijk voor zowel genomineerde als niet genomineerde bedrijven en particulieren.

Vergeet tot slot zeker niet om je stem uit te brengen voor een van de goede doelen in de poll. Zo maken ze, naast hun ingezamelde geld, ook kans op een van de andere drie prijzen.

Liese

Graag meer weten?