Trends impact awards
Employee experience

Persbericht: Netropolix genomineerd voor de Trends Impact Awards 2022

20/09/2022 - 2 min read

IT-bedrijf Netropolix is genomineerd voor de prestigieuze Trends Impact Awards 2022. Het komt in aanmerking voor de categorie 'welzijn', waarin Trends dé onderneming beloont die bijdraagt aan de instandhouding van onze welzijnseconomie.

Winnaars van de eerste editie

Op 30 november reikt Trends voor de eerste keer de Impact Awards uit. Hiermee zetten ze ondernemingen in de bloemetjes die met hun projecten duurzame waarde creëren voor onze samenleving. Om zo veel mogelijk projecten voor te stellen, reiken ze naast de Trends Global Impact Award ook per categorie een Trends Impact Award uit. Deze verschillende categorieën zijn:

• Ecologie
  • Circulaire economie
  • Diversiteit en inclusie
  • Digitalisering
  • Veerkracht
  • Welzijn

In die laatste categorie werd Netropolix genomineerd als finalist in de eerste ronde. Nu is het aftellen naar eind september, wanneer het bedrijf te weten komt of het al dan niet tot de laatste vijf ondernemingen behoort. De finale ontknoping met bekendmaking van de verschillende winnaars valt op 30 november.

Netropolix cultuurshake

Voor de Impact Awards diende Netropolix haar ‘cultuurshake’ in als project. Hiermee refereren ze aan de fusie van IT-bedrijf Netropolix en IT-ondersteuner voor medische congressen COVR. Met deze samensmelting was het van groot belang om de verschillende bedrijfsculturen samen te brengen, gemeenschappelijke bedrijfswaarden tot stand te brengen en deze te laten doorsijpelen in de dagdagelijkse bedrijfscultuur

Om dit op een duurzame manier te doen, werkten ze samen met verschillende partners, namen ze een Chief Happiness Officer aan en onderging het bedrijf een volledig traject voor het versterken van de verbondenheid in hun organisatie. Deze inspanningen leverden zelfs eerder dit jaar het Great Place to Work label op.

“Wat zijn we trots.”

“We zijn enorm blij en trots op deze nominatie. Het is een bevestiging van het werk dat we tot op heden hebben geleverd. Los van deze nominatie zullen we ons vol passie en enthousiasme blijven inzetten voor het welzijn van onze medewerkers, want ons menselijk kapitaal bepaalt mee onze toekomst”, aldus chief happiness officer Aïda Sels.

Aïda Sels

Graag meer informatie over onze nominatie?

Aïda Sels
HR & Chief Happiness Officer